Blog Tavsiyesi #1

8 Eylül 2016 Perşembe

Herkese merhaba!!

Bugün kitap yorumu yerine her ay yapacağım blog tavsiyesinin ilkini yazıyorum. Paylaştığım herkesi tanıyorum diye bir şey yok. Sadece severek takip ettiğim kişileri paylaşıyorum.




1. Glader Book



Gladerbook, namı değer Sena. Kendisini ilk instagramda tanıdım. Fotoğraflarının mükemmelliğinin yanında kitap yorumlarına da çok özenerek yazan nadir kişilerden. Ben severek takip ediyorum. Blogunda bu aralar çok aktif değil ama eminim en kısa zamanda olacaktır. İnstagram hesabınını da buraya bırakıyorum.

2. Kitapsever Hayalperest


Bu blogun sahibinin Funda olduğunu bilmiyordum. Öğrendiğimde kısa bir şok yaşadım *.*  Çünkü blogunu ilk açtığım zamanlardan beri takip ediyordum. İnstagram biyografisinde linkini görünce halimi siz anlayın. İnstagram fotoğrafları kesinlikle mükemmel. Onun da linkini buraya bırakıyorum.

3. Yorum Cadısı


Aramızda en aktif olanlardan biri Yorum Cadısı. Blogunun tasarımı ayrı mükemmel. Blogda paylaştığı yazılar ayrı güzel. Favori bloglardan biri. Seviyorum seni. İnstagram hesabı burada.

4. Şiirsel Hisler

Herkesin gıpta ettiği Betül... Blogunda her zaman aktif. Hem blogunu hem de instagramını aktif tutabilmesi ayrı bir başarı. Betül'ü instagramdaki keşfet kısmında keşfettim (^-^) Oradan bloguna girdim falan derken kendimi ona mesaj atarken buldum. Çünkü attığı fotoğraflar aşırı güzel, profesyonel. Kızın resmen geleceğini gördüm :D Demiştim yakında çok büyüyeceksin diye. Şimdi 10k!! İnstagram hesabını buraya bırakıyorum.

5. Hunharca Okuyan Kız
İsmini çekilişler sayesinde çokça gördüğümüz Hunharca Okuyan Kız. Blogunu yeni keşfettim. Yorumlarında emek olduğu belli. İnstagram hesabın da da aktif. Buraya bırakıyorum.



Bu aylık tavsiyenin sonuna geldim. İlk blog tavsiyem bookstagramlar üzerinden oldu. Gelecek ay yeni keşfettiklerimi paylaşırım. Bir daha ki yazıda görüşmek üzere :**

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ya, görünce ilk aptal bir sırıtma oluştu yüzümde. Birkaç dakikadır o sırıtmayla bakıyorum ekrana :) Teşekkür ederim, gerçekten :*

    YanıtlaSil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS