'We Heart It' Nedir, Nasıl Kullanılır ?

23 Şubat 2016 Salı


Herkesin merak ettiği bir konu ile yeniden karşınızdayım..!





We Heart It  bir tür sosyal galeri sitesi. Yani içerisinde sadece görseller var, yazı yok. Tumblr'dan farkı da bu özelliğidir.

    Neden seviyoruz?

 Acil fotoğraf gerektiği zaman kolayca indirilebilme özelliği ile her aradığımızı bulabildiğimiz için çok beğeniyoruz, seviyoruz.


NASIL KULLANILIR?

Öncelikle telefonunuza uygulamayı indirin. Size tavsiyem ilk  masaüstünden yada laptopdan giriş yapın. 
  


İlk başta karşınıza böyle bir sayfa çıkacak. Giriş yap'a girerek kaydolun. Twitter, Facebook gibi uygulamalar üzerindende giriş yapabilirsiniz.

Girdikten sonra size yönlendirmeler yapacaktır. Profil fotoğrafı ekle, 5 kişiyi takip et vs.


Yan tarafta kendi profilinize girme yeri ve çeşitli özellikler var. Keşfet de her türlü fotoğraf bulunur. Resim Ekle'den kendi fotoğraflarınızı ekleyebilirsiniz( tabii kendinizi çekip koymayın...) Bildirimlerden sizin kalplediğiniz  yada yüklediğiniz fotolara gelen kalpler var. 

 

Keşfette olan fotoğrafların üstüne iki kere tıklarsanız beğenmiş olursunuz ve sizin karşınıza koleksiyonlara ekle veya kartpostal gönder seçeneği çıkıyor.  Kartpostal ile başkasına mesaj yollayabilirsiniz. Eğer geri dönüş yaparlarsa yabancı dil geliştirmek için iyi bir yol olur



                              



Beğendiğiniz fotoğrafları kategorilere ayırarak koleksiyon oluşturabilirsiniz. Kartpostal yolu ile Alman bir kızla arkadaş olmuştum^^
 Tabi geri dönüşler çok uzun oluyor. Sanırsanız mektup :)



Son zamanlarda gündemde olanlara özel konu başlıkları açılmış durumda 'İlhamlar'...  Ama yok ben burada aradığımı bulamadım diyorsanız sayfanın en üstünde ara kısmından istediğinizi bulabilirsiniz.

Küçük Bir Not: Aramak istediğiniz kelimeleri İngilizce girerseniz karşınıza onlarca fotoğraf çıkacaktır. Türkçe yazınca genellikle sonuç bulanamıyor diyor. Bunun nedeni Türkiye'de çok kullanılmaması. 




Anlamadığınız veya benim anlatamadığım bir yer olduysa yorum bırakabilirsiniz:)






12 yorum:

  1. Merhaba yüklediğimiz bir resmi geri nasıl silebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aradığım şey bu

      Sil
    2. Benim de aradığım şey bu

      Sil
  2. Merhaba yüklediğimiz bir resmi geri nasıl silebiliriz

    YanıtlaSil
  3. Nasıl mesajlaşıyoruz hala çözemedim umarım cevap verirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We Heart It'de kartpostal özelliğini kullanarak, bir fotoğrafı seçerek onu kartpostal olarak gönderebilir ve mesajınızı iletebilirsiniz

      Sil
  4. Selam! Ben dün yanlışlıkla arkadaşımı engelledim bilgisayardan. Bu engellemeyi nasıl kaldırabilirim?

    YanıtlaSil
  5. Resimleri galerime nasıl kaydedebilirim ?

    YanıtlaSil
  6. ya allah aşkına biri gif nasıl paylaşılır söyleyebilir mi

    YanıtlaSil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS