Kurucunun Kızı - AMY ENGEL || Seri Yorumu

5 Şubat 2016 Cuma

                       



                                                              Seri Adı: The Book of Ivy
                                                                Yazar: Amy Engel
                                                              Yayınevi: Yabancı


Kurucunun Kızı Arka Kapak:

Dehşet verici bir nükleer savaş sonrası Amerika Birleşik Devletleri büyük ölçüde yok edilmiş, sadece küçük bir grup hayatta kalmıştı. Geriye kalanları kimin yöneteceği konusunda Lattimer'lar ve Westfall'lar arasında çıkan savaşı Westfall ailesi kaybetmişti. Ve beş yıl sonra barış ve kontrol, her yıl yapılan bir törenle, kaybeden tarafın kızları ile kazanan tarafın erkeklerinin evlendirilmesiyle sağlanmaktaydı. Bu yıl benim sıram gelmişti. Benim adım Ivy Westfall ve görevim basitti: Başkan'ın oğlunu, müstakbel kocamı öldürmek ve Westfall ailesinin gücünü geri kazanmasını sağlamak. Ama görünen o ki, Bishop Lattimer ya çok yetenekli bir oyuncu ya da ailemin iddia ettiği gibi kalpsiz, zalim bir çocuk değil. Hatta beni bu dünyada gerçekten anlayan tek kişi bile olabilir. Ama kaderimden kaçmama imkân yok. Ben Westfall mirasını geri alacak kişiyim. Bishop ölmeli. Ve onu öldüren ben olmalıyım… 

Devrimin Kızı Arka Kapak:

Ben ıvy westfall. Kurucunun kızı. 

Nükleer bir savaş sonrası hayatta kalan az sayıdaki insandan biriydim. 16 yaşında kendimi bir güç savaşının ortasında buldum. Annemin katilinin oğluyla evlenmeye zorlandım. Görevim o kadar da zor değildi. Devrime öncülük edebilmem için kocamı öldürüp ailemin yönetimi ele geçirmesini sağlamalıydım, o kadar… 

Ben Ivy Westfall. Artık sistemin kurbanı değilim. Görevim artık eskisinden daha zor. İnandığım şeyler uğruna, her şeyimi kaybetme pahasına savaşacağım… 

İsmim Ivy Westfall. Ben Devrimin Kızı'yım. 






Muhteşem bir seri ile karşınızdayım...! Benim favor serilerimden biri olur kendileri ^^
Karakterler o kadar mükemmel ki, yazar bambaşka bir dünya oluşturmuş. Size tavsiyem gördüğünüz yerde kapın. Sizinde favorinin olacak.







İlk çıktığı zamanlarda bende herkes gibi aldım. O zamanlar kitap okuma alışkanlığım yeni yeni başlıyordu tabii. Bu kitap tam fangirl olmamı sağladı. İki saatte bitmişti galiba. Çok çok çok sürükleyiciydi. Bayıldım! 

Arka kapaktada yazdığı gibi Ivy Westfall'ın görevi evleneceği kişiyi mutlu etmek değil, öldürmek. Tabii bu kişi de kolay biri değil,Başkanın oğlu Bishop ! Okuduğunuzda çoğu kız gibi Bishop ile aşk yaşayacaksınız :D Peki Ivy ne yapacak ? Çok heyecanlı bir kitaptı kesinlikle tavsiye ederim.

Buradan sonrası Devrimin Kızı' na aittir.




 İlk kitapta o kadar heyecanlı bir yerde birmişti ki... Hemen çıkmasını istedim. Bende Çukurova fuarından aldım :3. Öncelikle söylemek istiyorum ki çoğu kişinin beklentisini karşılamadı ama en mantıklısı buydu bence. Siz başkalarının ne dediğine bakmayın kendi yorumunu kendiniz yapın. Ben kesinlikle çok beğendim.  Size de tavsiye ederim.



Devrimin Kız'ını okurken ben :):))

ALINTILAR



''Ayakta duracak nedenlerin kalmamışsa,hayatta duracak nedenleri sorgula...''

"Sevgimin nefretimden daha büyük, merhametimin intikamımdan daha güçlü olmasını istiyordum."

'' Kaçırılan fırsatlar, kendini daima hatırlatır. ''

"Eğer kullanıldığının farkındaysan ve yine de buna izin veriyorsan, gerçekten kullanılıyor olur muydun?"

''Karakter sahibiyseniz,düşman sahibi de olursunuz...''

_______________________

"Çok iyi bir yalancı olmayabilirdim ama sessizlik konusunda eski bir profesyoneldim, ezelden beri sıramı bekleyip gerçekten söylemek istediklerimi derinlere gömüyordum. Sessizliğe her zaman sessizlikle karşılık verebilirdim."

"Pes etmek mi, yoksa devam etmek mi istiyordum? Yaşamak mı, ölmek mi? Bir gün daha savaşmak mı, yoksa beyaz bayrak çekip suyun beni sürüklemesine izin vermek mi? Kendime bunun, bu soruyu soracağım son sefer olacağını söyledim. Cevap ne olursa olsun, bu son cevap olacaktı."

"Dünya bizim kayıplarımızı, üzüntümüzün derinliğini hiç umursamadan dönmeye devam ediyordu."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS