Wolfe Kardeşler- Markus Zusak || Seri Yorumu

20 Şubat 2016 Cumartesi


Orjinal Adı: Wolfe Brothers
Yazarı:Markus Zusak
Yayınevi: Martı


Arka Kapak:

"Yenilginin rengi gözbebeklerini boğsa da, hepimiz gibi yoluna devam et ve inatla gülümse. Gülümse ve karanlık kuytuların en karanlığında yaralarını yala. Parmaklarınla yaralarına dokun ve onları hatırla."

Adım Cameron. Her zaman bir kızın ruhunun derinliklerinde boğulmak istediğimi söylemişimdir ama buna yaklaşamadım bile, hatta bir kıza dokunduğum bile söylenemez. Arkadaşım yok. İki ağabeyimin gölgesinde yaşarım.





Kitap, Cameron Wolfe tarafından anlatılmış ve gerçekten de gerçek dünyayı önümüze sürmüş. İlk kitabında Cameron'un ergen hallerini görüyoruz. Kitapta herkes kendinden bir şeyler bulacak. 


İkinci kitap olan ve benim en beğendim İt Dalaşı. ( seriye yanlışlıkla bu kitaptan başladım 😂) Burada ise artık başarısız olmak istemeyen Wolfe kardeşleri görüyoruz. Okurken Cameron ne hissediyorsa sana da aynısı oluyor. Markus Zusak kalemi de böyle güçlü... 


Serinin son kitabı Köpekler Ağladığında daha duygusaldı, Cameron benliğini bulmaya çalışıyor. Ağabeyleri ve çevresi ona ezik olduğunu hep hatırlatır. Kendisi sadece kendi olamak istemektedir.



 " Rube ya da başkasının sana ne yapman veya ne olman gerektiğini söylemesine izin verme. Başkalarının, kendi sefil hayatlarını kolaylaştırmak için ne istediğini önemseme. Kendin ne istiyorsan onu yap..."



Herkese bir şey katacak seriydi. Ama biraz okuyup bırakırsanız bir daha okumak istemeyebilirsiniz. O yüzden bir oturuştu bitirilecek kitaplardı. Bazı yerlerde erkek düşünceleri olduğundan rahatsız olabileceğiniz yerler olabilir.Bunu da söylemiş olayım! Seri genel olarak güzeldi ve benliğini bulmak isteyenlere özel olarak tavsiye edilir.


ALINTILAR

"Okuma sabrın olmazsa hiçbir şey öğrenemezsin. Televizyon sana bunu veremez. Kafanı bomboş yapar."


"-Hey, neden sadece dövüşen biri var? +Dünyayla savaşıyor."


"Belki kelimesi beni rahatsız etmeye başlamıştı çünkü sabit olan tek şey belkilerin sonsuza dek benimle kalacak olmasıydı."


"Suçlamak istediğimiz yegane insanlar kendimiziz çünkü sadece kendimize güveniyoruz.""Zamanın birçok şey yapabilmesi sizce de komik değil mi? Uçuyor, gösteriyor ve en kötüsü tükeniyor."


"Bir savaşçı galip gelebilir, ama bu her galip gelenin bir savaşçı olduğunu göstermez."








2 yorum:

  1. Bunları kitapçıda gördüğümde almak istemiştim ama almamıştım :( İleride tüm kitaplarını okurum umarım :)

    YanıtlaSil
  2. Gördüğünüz yerde alın bence :)

    YanıtlaSil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS