Okuoku Alışverişim #2 (Şiir Kitapları)

25 Kasım 2016 Cuma


Ne zamandır alışveriş yazısı girmemişim. Herkes fuardan aldıklarını paylaşırken bende Okuoku'dan aldıklarımı paylaşayım.


YKY'nin çıkardığı bu şiir kitaplarına  bayılıyorum. Çok şirin değiller mi ya ^^ Okurken bazı kelimelerde sanki yazım hatası varmış gibiydi. Belki orjinali öyledir diye düşününce çok da sorun etmedim. Belki başka yazımda şiirden alıntılar payşabilirim 👐



Yedi Güzel Adam'ı herkes de görüyordum. Cahit Zarifoğlu'nu da çok merak ediyordum. Ahmet Telli'i sepete eklemem çok ani oldu. Bir yerde sadece bir şiiriyle kalbimi çaldı yazar. Eğer beğenirsem diğer kitaplarını da almayı düşünüyorum. Gelelim son kitaba. Murathan Mungan. Yazarın fuarda imza günü vardı. Keşke orada olsaydım da katılsaydım. Yazarın Yaz Bitti kitabını da çok merak ediyorum. 


Bir yazımın daha sonuna geldik diğer yazıda görüşmek üzere👋

6 yorum:

  1. Harikulade kitaplar seçmişsiniz

    YanıtlaSil
  2. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Bloğunuzu yeni keşfettim ve kitapları çok seven biri olarak takibe aldım. Bana da beklerim:)
    www.naturalkelebek.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Cahit Zarifoğlu'na dair her şeyi okudum hala okuyacak bir şeylerini arıyorum :) Çok güzel kitaplar tavsiye etmişsiniz Cemal Süreyyanın kitabını ben de tavsiye ederim

    yazimbari.com

    YanıtlaSil
  6. Unutmuşsundur burayı herhalde, değil mi?

    YanıtlaSil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS