'Ne ara bitti bu sene ya ?'

31 Aralık 2015 Perşembe




Acısıyla, tatlısıyla bir sene daha bitti...
Blog yazarı olmak hiç aklımda yoktu. İlk yazımı 3 ay önce yazmışım. Bloggerı açtığımdan beri üstümde sorumluluk olduğunu hissediyorum. Yeni yazı yazmalıyım, ne yazsam,buraları çok boşladım gibi düşüncelerle üstümde hayali yük varmış gibi hissettim.
Takipçi sayım az olabilir. Benim burada bulunmamın amacı anılarımı bir yerlere kaydetme ihtiyacı. Gelecekte geçmişe dönüp baktığımda "vay canına senelerdir ne yapmışım ben!" diyebilmekte ayrı bir mutluluktur. Belki de 15 yaşındaki bir kızın düşünceleri, seneler sonra nasıl değişeceğini görmek içindir.
Kitap yorumları ile başladım yakında başka konularla ilgilide yazı yazabilirim. Kim bilir ?


2016 yılının bana mutluluk, bolca kitap (forever), huzur getirmesini istiyorum. Umarım bu sene bize 2015 kadar acılar yaratmaz.

Umarım 2016 hepimiz için iyi bir yıl olur!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS