Ön yargılı Olduğum Kitaplar #1

24 Haziran 2016 Cuma


Herkese Merhaba! Bugün her zamankinden farklı bir şey yapıyorum. Bu sefer okumak  istemediğim, ön yargıyla yaklaştığım kitapları yazmak istiyorum.  







İlk olarak  Hush Hush serisi. Bu kitabı çevremde okuyan birini görünce bile o kişiye farklı gözle bakıyorum. Yani konusu bile klişe dolu. Kötü çocuk, masum kız görmekten bıktım. Ki bu olayların başlangıcı bu seriden çıktı arkadaşlar. Wattpad'de nerede kötü çocuklu bir kitap görseniz bu seriden kaynaklanıyor bence. Bir de ben melekli kitaplar sevmediğimden pek yanaşamadım. Türkiye'de kitap okuma alışkanlığını bu seri ile kazananlar var. Ya da hala favori kitaplarım olarak adlandırıyorlar. Özellikle bookstagram da görünce 'yok artık' moduna giriyorum.





Mara Dyer Serisi

Bu seriyi ilk çıktığı andan beri istiyordum. Kesin almalıyım falan diyordum. Hatta üçüncü kitabı çıktığında alacaktım. Kapakları mükemmel. Yabancı bookstagramlarda çok gördüm. Hiç olumsuz yorumunu da görmedim. Ama sonra bir kişinin yorumunda klişe lafını duydum ya benim için bitti. Hayır yanlış anlamayın klişelerden nefret etmiyorum. Ama bu serininde kötü çocuk tiplemesi olduğunu öğrendim. Sonra içinde bir gizemin, kızın hafıza kaybını yaşamasını falan okudum. Sonu. okumak istemiyorum. Belki bir gün okurum ama bu aralar kesinlikle okumak istemiyorum.






İkisi de ilk çıktığında büyük ses getirenlerden. İkisin de cildi mükemmel. Özellikle Kızıl Kraliçenin. Bu iki kitabı da okumak isterdim ama Kızıl Kraliçe'i okuyan Kızıl Yükseliş  ve Beni Seç serisine benzetmişler. Bu birbirine benzeme olayı bende olumsuz etki bıraktı. Kızıl Yükseliş'in seri olması gözümü korkuttu. Kızıl Kraliçe'i okumak istiyorum ama olumsuz yorumlar gözümü korkutuyor. Belki zamanla aşarım bu sorunu. Ama ikisi de mükemmele benziyor. Ah şu yorumlar!






Bugün farklı bir şey denedim. Bunlar benim düşüncelerim. Eğer fikrimi değiştirmek isterseniz yorum bırakabilirsiniz. Bir ara aldığıma pişman olduğum kitapları da yazmak istiyorum. 
Şimdilik bu kadar diğer yorumlarda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS