Kemikler Şehri- CASASANDRA CLARE | Kitap Yorumu

8 Eylül 2015 Salı






Kitabın Adı: Kemikler Şehri
Orjinal Adı: City of Bones
Yazar: Casaandra CLARE
Çeviri: Selim Yeniçeri
Seri: Shadowhunters #1
Tür: Fantezi, Gençlik edebiyatı, Spekülatif kurgu
Yayıncı: Artemis
Sayfa Sayısı: 574
Goodreads Puanı: 4,14







Vampirler, kurtadamlar, periler, gerçek aşk ve aklınızı başınızdan alacak daha birçok şey. Ölümcül Oyuncaklar hafızanıza kazınacak!
On beş yaşındaki Clary Fray, New York’ta Pandemonium Kulüp’e doğru yola çıktığında bir cinayete tanıklık edeceği hiç aklına gelmezdi. Hele ki, bu cinayetin daha önce hiç görmediği acayip silahlara sahip tuhaf dövmeli üç genç tarafından işleneceğini hayatta düşünemezdi! 
Clary, polisi arayabileceğini biliyordu fakat ceset bir anda ortadan yok olunca ve canileri Clary’den başka kimse göremediği için durumu açıklamak pek kolay olmayacaktı!
Clary’nin onları görebilmesine çok şaşıran katiller kendilerini Gölge avcıları olarak tanıtacaktı. Yani, dünyayı şeytanlardan arındırmaya ant içmiş gizli bir kabile!




#teamjace
Karşınızda benim en best kitabım olan Kemikler Şehri! Ya bu kadar mükemmel olunmaz kii...
İlk filmini izlemiştim, izlediğim an pişman oldum daha önce neden bu kitabı okumadım diye..! Ama filmini izledim kitaba gerek yok demeyin çünkü aralarında dağlar kadar fark var. Hikaye üçüncü şahıstan anlatıyor böylece kimin ne hissettiğini daha iyi anlayabiliyoruz. Filmde sadece izliyoruz ama kitapta bire bir her şeyi yaşadım.
Konusuna gelirse; Clary peşinde sürüklediği Simon ile Pandemonium Klüp'e giderler. Orada sadece kendisinin görebildiği bazı olaylar gerçekleşir... 
Devamını getiremicem *-* Bütün kitabı anlatmaktan korkuyorum... 




Jace'in esprileri bile kitabı almak için bir sebep hala almamayı düşünüyor musunuz?


ALINTILAR


 Siz...ah..." Clary doğru kelimeyi bulmaya çalıştı."Üremiyor musunuz?""Tabii," dedi. "Üremeyi severiz. En sevdiğimiz şeylerden biridir."
___________________________

"Sade sodadan hoşlanmam. Erkek çocuklarından oluşan ucuz pop gruplarından hoşlanmam. Trafikte sıkışıp kalmaktan hoşlanmam. Matematik ödevlerinden hoşlanmam. Jace'den nefret ederim. Farkı anlayabildin mi?"
___________________________

"Ne yazık ki Cennet'in Hanımı, tek gerçek aşkım kendime olan.""En azından karşılıksız kalmasından korkmazsın, Jace Wayland.""İlginçliğini korusun diye arada bir kendimi hayal kırıklığına uğratıyorum."









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS