Dublin Caddesi - Samantha Young || Kitap Yorumu

6 Mart 2016 Pazar


Joss geçmişte yaşadığı acıları bir kutuya kilitleyip her şeyi unutmak için Amerika'dan iskoçya'ya yerleşmişti ve şimdi yeni bir ev arıyordu.
Bulduğu ev Dublin Caddesi'ndeki havalı binalardan birindeydi.
Yolda bir adamla karşılaştı.
Takım elbiseli, bronz tenli, çıldırtıcı İskoç aksanlı, maço tavırlı, seksi bakışlı Braden'la.
Joss, Braden'ın her zaman kolunda taşıdığı Barbie kılıklı kızlardan biri değildi, olmaya da hiç niyeti yoktu.

Ama insan arzularına nereye kadar gem vurabilir?
Kalbiniz başka, beyniniz başka şey söylüyorsa, hangisinin sözünü dinlesiniz?

Trajedi. Seks. Tutku. Kahkaha. Kıskançlık.

New York Times Bestseller
The Wall Street Journal Bestseller
Amazon Bestseller
USA Today Bestseller


Ve 30 ülkede milyonlarca okuyucuya ulaşmış, son yılların en çok konuşulan aşk hikayesi

Kitabın giriş bölümünde Jocelyn Butler, (Joss ismini tercih ediyor) annesi babasının ölüm haberini alması ile başlıyor.  Daha sonra konuya mezun olmasından sonrası başlıyor. İskoçya'da 4 yıldır öğrencilik dönemi geçirmiş. Arkadaşı mezun olduktan sonra İskoçya'dan ayrıldığından kendine ev arkadaşı bulmak ister. 

 "+Sana numaramı vermeyeceğim."
-Tekrar sırıttı. İstemedim ki. Hem istesem bile sana sormam. Sevgilim var.
+O zaman bana öyle bakmayı kes.
-Sevgilim var ama kör de değilim. Bir şey yapamıyorum diye bakmayacak da değilim."


Dublin Caddesi'nde çok güzel bir ev bulur. Oraya gitmek için bir taksi durdurur ve bam ! o anda başka bir adam da taksiye binmek ister. Kiraz Mevsimi geldi direk aklıma :3 Aynı yere gittiklerini öğrenince biraz itiraz etse de kabul eder. 

Dublin Caddesi'nde kendine göre çok güzel bir ev bulur. Artık yeni ev arkadaşı Ellie. Asıl bombaya geliyorum Ellie'nin abisi Braden Carmichael yani taksideki adam ! Artık ana fikri kapmışsınızdır herhalde. İkisinin diyalogları mükemmel. Kitap başlarında sıkılabilirsiniz ama sayfa yüzlerden sonra çok güzell. +18 içerik var. Hatta geneli öylede diyebilirim. Kapağından da anlaşılıyordur
ehehehe. 

Karakterler samimiydi. Kısaca konusunu beğendim ben. Sonlara doğru Branden'ı sahiplendiğim doğrudur :> Kim okursa sahiplenir... Tavsiye eder miyim ? Erotik tutku sevmeyenler almasın ama olay bundan ibaret değil. Tercih size bağlı.

'"Braden," dedim nefes nefese, kollarımla onu itmeye çalışıyordum ama ayağımı hala gıdıkladığı için gülmekten bir şey yapamıyordum. Kahkaha üstüne kahkaha derken, karnıma ağrı girdi ve... olan oldu.
Gaz kaçırdım.
Çok fena hem de."

Bu sahnede kahkaha attım asdasd.
İkinci kitabı olan Londra Caddesi'nde görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Bu kitaba başladım ama yarım kaldı devam edeyim bari :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başları sıkıcı ama sonlarına doğru çok seveceksin :)

      Sil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS