Kış Güneşi - Jennifer L. Armentrout | Kitap Yorumu

19 Mart 2016 Cumartesi





Yirmi bir yaşındaki Sydney, Kyler'a ezelden beri aşık. Ne yazık ki Kyler onu atlıkarıncadan ittiği ve Sydney'in de karşılığında Kyler'a çamur yedirdiği günden beri sıkı dostlar.

Kyler tam bir çapkın, bir kızın yanında iki geceden fazla duramıyor. Syd kendini gittikçe daha kötü hissediyor. Ancak okuldaki son yılda duygularını itiraf ederek ilişkilerini berbat etmek istemiyor.

Kyler'ın gözünde ise Syd hep ulaşılmaz bir noktada, adeta mükemmelliğin simgesi. Syd'in ona hayatta bakmayacağını düşünüyor.

Bir gün Kyler'ın dağ evine kayak tatiline gidiyorlar ve bütün saklı duygular gün ışığına çıkıyor. Ama küçük bir sorun var. Evde yalnız değiller.

Obsidiyen ile başlayan LUX serisi ve Melez Sözleşmelerinin dünyaca ünlü yazarı Jennifer L. Armentrout'tan çok sıcak bir hikaye...


Yazılıları yaklaşan ve hala kitap okumakta direnen bir adet Merve'den herkese selam...

#marttadexliyoruz maratonuna bir kitap daha eklendi. Kış Güneşi'nin konusu aslında çok beğendim ama içeriği için maalesef öyle diyemeyeceğim. Bana göre biraz klişeydi.

Sydney küçüklükten beri, onu hep kollayan Kyler'a aşık. Kyler tam bir bad boy yani kitapta öyle anlatılmış. Kız ise daha çok asosyal bir tip. Günümüzde en çok yazılan kurgu, bad boy-good girl !

Olaylar her sene arkadaşları ile  Noel öncesi Kyler'ın kayak merkezindeki eve gidilmesiyle başlar. Ama grup arkadaşları fırtına yüzünden eve ulaşamazlar. İkili tek başına dağın başında evde mahsur kalırlar.  Evde bazı olaylar gerçekleşir bla bla...

Kitabın konusu bundan ibaret, bir nevi çerezlik kitap. Açıkçası ben beğenmedim 5 üzerinden 2.5 puan veriyorum.



“Sydney Bell benim için her zaman bir kaç beden büyük olmuştu ve her zaman da öyle olacaktı.”

 Not: Kitapta +18 sahneler vardı. Söylemeden geçmeyeyim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS